آنچلوتی: 100 درصد مطمئنم که کریستیانو تا پایان کارنامه اش در رئال مادرید خواهد ماند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: 100 درصد مطمئنم که کریستیانو تا پایان کارنامه اش در رئال مادرید خواهد ماند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: 100 درصد مطمئنم که کریستیانو تا پایان کارنامه اش در رئال مادرید خواهد ماند

طرفداری- روزنامه بریتانیایی ‘The Sun’، امروز دومین قسمت از مصاحبه اش با کارلو آنچلوتی ، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار با لیورپول منتشر کرده است.

وابستگی کریستیانو: "البته که وابستگی به رونالدو وجود دارد. اگر رئال مادرید رونالدو را از دست دهد، بازیکنی را از دست داده که در هر مسابقه گلزنی می کند."

آیا کریستیانو جدا خواهد شد؟ "هرکس می تواند تعویض و جایگزین شود اما حالا رونالدو بهترین بازیکن دنیاست و به این معنی است که مادرید بهترین بازیکن را از دست می دهد که یک فقدان بزرگ است. اما این اتفاق رخ نخواهد داد. چرا که رونالدو در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد. من 100 درصد مطمئنم که فصل بعد هم او در اینجا خواهد بود نه در منچستر یونایتد. 100 درصد مطمئنم."

آیا ممکن است اشتباه کنید؟ "نه، نه، ها، ها.من 100 درصد مطمئنم. چون او اینجا خوشحال است و همه عاشقش هستند. باشگاه هم از اینکه بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارد خوشحال است. در این لحظه یک رابطه بی نقص بین طرفین وجود دارد و من فکر نمی کنم تغییر بکند. رونالدو کارنامه اش را در اینجا به پایان خواهد رساند."

اگر رونالدو در هر بازی گلزنی می کند، آیا به این معنی است که رئال مادرید در آنفیلد 1-0 پیش افتاده است؟ "خب، نمی دانم، حتی با وجود این، ممکن است ما 2-1 یا 3-2 شکست بخوریم. اما آمار و ارقام که اینگونه می گویند. حقیقت این است که او چیزی در حدود 280 گل در 250 مسابقه به ثمر رسانده است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1393 | 11:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.